Kaebuste menetlemine

Kaebuste menetlemine

Siit dokumendist saad teada, kuidas Sa saad vajadusel esitada kaebuse B2 Impact OÜ (edaspidi: meie) tegevuse või tegevusetuse peale, kuidas me Sinu kaebust menetleme ning milliste asutuste poole saad pöörduda, kui Sa ei jää rahule meie vastusega.

1. KAEBUSE VORMISTAMINE

Meie kontaktandmed kaebuse esitamiseks on järgmised:

Sa võid ise valida, millise suhtluskanali kaudu Sa meile kaebuse esitad.

2. KUIDAS KAEBUST VORMISTADA

Kaebuses tuleb välja tuua:

  • Ees- ja perekonnanimi ning isikukood,
  • Kontaktandmed, kuhu soovid saada vastust (aadress, telefoninumber või e-posti aadress),
  • Kaebuse esitamise kuupäev,
  • Kaebuse aluseks olevad asjaolud, sh viide lepingule, mille alusel või millega seonduvalt kaebuse esitad,
  • Kaebuse põhjendused,
  • Nõue või taotlus.

Kaebusele tuleb lisada ka dokumendid, millele kaebuses tuginetakse, kui need ei ole meile vabalt kättesaadavad.

3. KUIDAS JA KUI KIIRESTI ME KAEBUSI MENETLEME

Kui oleme kaebuse kätte saanud, siis anname sellest Sulle teada. Samuti anname teada, kui kaebuses puuduvad kaebuse lahendamiseks vajalikud andmed või dokumendid.

Kui oled esitanud kaebuse suuliselt, siis püüame probleemi lahendada võimalusel koheselt vestluse käigus. Kui kaebus vajab siiski põhjalikumat analüüsi või asjaolude tuvastamist, võime paluda esitada kaebuse kirjalikult posti või e-kirja teel.

Vastame kaebusele reeglina 15 päeva jooksul pärast kaebuse saamist. Kui kaebust ei ole võimalik nimetatud aja jooksul lahendada, teavitame Sind viivituse põhjustest ja uuest vastamise tähtajast, mis ei ole pikem kui 30 tööpäeva.

Vastuse saadame kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, v.a kui oled esitanud kaebuse suuliselt ning oled nõus suulise vastusega.

Kui kaebus jääb osaliselt või täielikult rahuldamata, esitame kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis ka kaebuse rahuldamata jätmise põhjendused.

Kui kaebus rahuldatakse, siis taastame viivituseta rikutud õigused või pakume muu lahenduse vastavalt olukorrale.

4. JÄRELEVALVEASUTUSED, KOHTUVÄLISED MENETLEJAD, KOHUS

Kui Sa ei jää meie vastusega rahule, on Sul õigus pöörduda sõltumatu hinnangu saamiseks või vaidluse lahendamiseks meie üle järelevalvet teostavate asutuste, kohtuväliseid vaidlusi lahendava organi või kohtu poole, kelleks on peamiselt:

  • Finantsinspektsioon – aadress: Sakala 4, 15030 Tallinn, telefon: 668 0500; e-post: info@fi.ee; veebileht: fi.ee.
  • Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet – posti aadress Endla 10A, 10122 Tallinn, telefon  +372 620 1707, e-post: info@ttja.ee, veebileht: ttja.ee.

Kohtuvälise vaidluse lahendamise üksusena tegutseb Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tarbijavaidluste komisjon, kellele saab esitada avalduse otse (veebivormil https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine või e-posti teel avaldus@komisjon.ee) või internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu (http://ec.europa.eu/odr).

  • Andmekaitse Inspektsioon: aadress – Tatari 39, 10129 Tallinn; telefon: 627 4135; e-post: info@aki.ee; veebileht: aki.ee.
  • Kohtud (vastavalt kohtualluvusele) – lisainfo: kohus.ee